Kızlar dün yatışım yapılmısti benim bebek hareketlerinde azalma olduğu için. Nst ler iyiydi bugün de hafif doz da suni verdiler agri çok hafif hissediyorum ağrı olması gerekiyor normal doğuma uygun mu bebek kaldırabiliyor mu diye dua edin bana 😊 Meryem ana otunu suya koydurucam annemlere bugün doğum yapmak istiyorum insallah kendi sancim olur