BiDunyaMutluluk Kızlar selam 24+2deyim sanki ayağını aşağıya doğru vuruyor oğlum. Normal midir normalde yanlara vururdu 15 dk dır falan bu halde 🤷🏽♀️
Busraoz BiDunyaMutluluk Bana da oluyor 26+4 ben de. Büyüyor artık bence normal arada bir vuruyor sonra yine üste vuruyor yastıkları üst üste koy ayaklarını uzat biraz😊🥰
Anne6161amine BiDunyaMutluluk normalmiş ayakları aşagıda oldugu zaman oluyomuş benmde öyleydi doktorum oraya tekme atıyo normal dedi
BiDunyaMutluluk Busraoz teşekkür ederim canım. Öyle korkutuyor ki İnternet erken doğum dönemi falan diye. Panikledim Bi anda. 💕