Deeper mucizem_oglum aa tamam kuzum cok sagol 😘 doktor cok öenmli vala kimi umutsuz vaka gibi sinir ediyor insanı 😡
Civciv123 Deeper medicana rengin karataylı 13+0 da erkek bu demişti hemen bildi 🥰 şimdi 39. Haftamdayım doktorumdan ayrılacağım için şimdiden üzülüyorum
Rumeysa17 Dinleyici33 ben hayatımda bu kadar mükemmel bir doktor tanımadım ilk gebeliğimde de ona gittim şuan da ona gidiyorum doğumdaki sakinliği mükemmel çok ilgili bir doktor herkese tavsiye ederim
1tazeanne Ebrualp doktor normal doğum yanlısı mı canım sen normal doğum mu yaptın ve doğum ücreti ne kadar