Zehrabirsenuysal Kızlar aranızda cinsiyet değişikliği başına gelen oldu mu ? 13.cü haftada erkek denildi. 21 haftadayım şimdi kız dediler. Ben çok sevindim ama eşim kendini erkeğe hazırladığı için Biraz yüzü düştü. Başına gelen oldu mu ?
Gamzelianne1453 Zehrabirsenuysal erken haftalarda cok normal oluyor degisim malesef yine baska bi dr gidin bence belli olmuyor hic
Alpase Zehrabirsenuysal bana da 12. Haftada erkek dendi 13+3 te kız dendi 19+2 de de net kız dedi doktorum net olarak gösterdi bizim zilli 😍🤰🏻❤️🙏🏻
Cileginannesi Zehrabirsenuysal bana 11 de erkek dendı. 13 ve 14te de kız gıbı dendı . Bakalım net degıl daha
Zehrabirsenuysal Suna_Aysal bende ilk görüşmüştüm organını ama bu gittiğinde de bacak arasını gördüm boştu
Suna_Aysal Suna_Aysal bende ikilide erkek dediler 22. haftada erkek cikti organi gördük yavrumun suratida erkek tipli :))
Edamom Edamom doktorlada kaynaklı sanırım ben özel doktora gidiyorum 12 haftada kız dedi değişmedi bidaha 😃 sizin içinde hayırlısı olsun 🙏
Zehrabirsenuysal Gamzelianne1453 ilk devlete gitmiştim şimdi kızımın doktoruna gittim oda özelde hatta erkek dediler dedim. Başka bi doktor daha çağırdı sende bi bak dedi o doktorda kız dedi ☺️
OznurC Benim de16. Haftada kız yüzde90 dedi ama değişmez heralde ya bizz kızımız diye seviyoruz şimdiden 🤷🏻♀️ Bide kızlar daha çabuk belli eder kendini diyolar ama