Zeynepzeze Durup dururken bir sıkıntı basıyor tutamıyorum kendimi, çok büyük bir şey olmuş sanır gören de. Sonra da ona üzülüyorum bebeğimi de üzdüm, eşimi de diye. Lohusalıkta böyle olmasın 🙁🙁
Bsradker Zeynepzeze ilk hamile kaldığımı öğrendiğimde bir başladım aglamaya 35. Haftam bitiyo hala devam ediyorum her an herseyde ağlıyorum eminim ki lohusalıktada devam edecek
Deletedmom2224 Zeynepzeze Bende böyleyimmm 😂 sanki çok büyük bir olay olmuş gibi hıçkıra hıçkıra ağlıyorum nasıl bir şeymiş bu ya benim ikinci gebeliğim ilkinde hiç böyle olmamıştı 😂
Emine_8 Zeynepzeze sen yine iyi ben de bi gün herseye gülüyorum bi gün depresyona giriyorum herseye aglıyor um bi dogursaydım delirmeden😂
Denizincani Zeynepzeze merhaba 17+3 hamileyim we bir gunum gecmiyor ki sacma olaylardan bazen sebepsizce goz yasi dokmedigim esim destekcim ama dedgnz gibi onu uzdum diye oturup agliyorm aradim cumada oldgnu biliyorm acmadi diye agladm yine alttan alip ozur diliyor kiyamam cok uzuluyorm bu druma ne zmn gecer ki 😏
Skbn01 Zeynepzeze canim bu ara bende böyleyim,durup durup ağlıyorum eşimle ortada hiçbir şey yokken kavga ediyorum. Sabah kalkıyorum yatağın içinde durduk yere ağlamaya başlıyorum bir bende böyle sanıyordum şu son zamanlar daha da arttı sanki..
Efsoo Zeynepzeze iyi olur aglama cok.bebeyi etkilersin yoksa.ben o kadar agladjmki simdi bebeyim kolik😞
Zeynepzeze Efsoo yaa en çokta bundan korkuyorum. Mutlu bir bebek olsun çok istedim ama ağlamadıysam bile modum hep düşüktü. Emin’im oda etkilenmiştir
Seda3434 Efsoo Ben her gün ağladım neredeyse psikolojim çok etkilendi şimdide doğuma çok az kaldı rabbim güç versin tüm hamilelere
Efsoo Zeynepzeze inanki etkileniyorlar canim hiss ediyorlar.benim bebek gozlerime hep mutsuzcasina bakiyo😞😞😞hep aglar cok mizmizlanir.yalniz kicagimda sakin olur.bende sinirleniyorum😞hem agrim var hemde cok agliyo.ozur diliyorum ondan seni uzdum diye.hemen agzini burnunu turşuduyo aglamak isdiyo sanki beni anliyo daha 6 gunluk ama😞😞onun kendim gibi sulu goz olmasini asla isdemem😔