annneelikoo 31.Haftadayız. Dogum yaklastiicka heycan,korku dahada artıyor. Siz tecrubeli anneler sizcee hangi doğum tercih edilmeli?.
Aysesare annneelikoo tabiiki herşeyin doğalı güzel normal Doğumdur esas... Ama şartlar el vermiyorsa sezeryan kesinlikle rahatlık 🙏 ben sezeryan oldum 41. Haftada çünkü hiç açıklığım yoktu sancım yoktu ama nst de vardı bende suni sancı denemek istemedim artık hiç günüm kalmamıştı bu saate kadar açılma olmadığı bu saatten sonra olmaz diye düşündüğüm için sezeryan oldum 😌
Tevhidee Bizde 37+3 olduk normal düşünüyorum inşallah sonrasında bebeğime bakmakta zorlanırım dıye korkuyorum sezeryan olduğunda