annneelikoo bende 31/32 de hazır olsun diyorum hatta aklımda şu var.
Herşeyi hazırlıcam ütülücem, katlıcam bebeğimin beşiğine koyucam acil birşey olursa çantaya kendimde koyarım hepsini ya da eşim de koyar.
He olması 34 te paketlerim:) çantada üst üste kırışmaz falan diyorum