Merhaba arkadaşlar . Bugün kontrole gittim . 14+0g hamileyim. Gecen gittiğimde bir kaç gun önce ligde bulantısı için 5 gün gerideydi . Onu da adet günü veya geç döllenme çok normal dedi . Bugün başka hastaneye gittim kontorl diye yanında ki sekretere 12+4 dedi. Bi sorun var mı böyle olması normal mi dedim . Gayet herşey normal dedi . Benim aklıma takıldı. Bu durumu ilk haftalarda yaşayan var mı?