Her hamilelik bir olmuyor.. kimi bu süreçleri 4. Ayda atlatır kiminin de sonraki aylarda olur.. yani birbirinden çok farklı bünyelerimiz hepimiz farklıyız.. şu bir gerçek ki bulantı ve iştahsızlık gayet normal bir durum.. bulantıyı bastırıp önleyen yiyecekler var (limon leblebi kraker vs.) iştahsızlık için sevdiğin canının istediği şeyleri yemek azda olsa aç kalmamak!!