Kizlar benm 1 haftadir filan baya çatı ağrım oluyor dönerken kalkarken yürürken. Ve bugün fark ettim şeyimde bi dolgunluj sanki bişi aşağı baskı yapıyo vajinamda içi dışına çıkmış gibi töbe töbe ben vajina basuru oldm galiba😬😬 bide ishalim 2 gündür diyorum acaba doğurucammı 35+4 üm