Kizlar ben yumurtlamadan 9-10 gun sonra baska nedenlerden dolayi kan verdim. Hazir vermisken birde hcg bakin demistim. Az once sonuclar geldi hcg 0,2 cikmis 😣 acaba o donemde boyle cikmasi normalmi?yukselmismidir daha sonra inslh oyledir 🙏 o donemde degeri boyle olan varmi aranizda. Tesadufen baktiran yada 😐