Kizlar saglik ocaginda idrar testi yaptirmistim bi sure önce. Sonuclarda baya enfeksiyon cikti idrar yolumda. Suda eriyen ilac verdi doktor. Duzenli kullandim bol bol su ictim . Ve tuvaletten sonra asla islak birakmadim sık sık camasirimi degistim. Baya kötü şeyler okumuştum enfeksiyon hakkinda korkuyordum. İkinci kez idrar tahlili yaptım cok sukur temiz cikti kurtuldum kisa surede.