Aysenurgocmez Arkadaslar ben 15 haftalik hamileyim kan sulandirici igne kullaniyorum 2 gun oldu igneyi vurdugumda kanama oluyor damara da denk getirmiyorum neden boyle olurki aranizda boyle olan varmi?
Zambakzuzu Aysenurgocmez canim igneyi vurunca şırıngayı çek biraz kan gelmezse icindekini sik eger gelirse cikar baska yere batir. Bnde kullaniyorum cunku
PinPera Aysenurgocmez Igneyi tam sokmadan once hafif batir aciyosa baska yere gec. Acimayan bolume batir karninda ve ilaci vermeden geriye dogru cek siringayi kan gelmiyorsa ilaci yavasca sal.
Mmrnihan Bende 15haftalık hamileyim ve iğne kullanıyorum bazen kanıyor bazen morarıyor bazen de hiç hissetmiyorum. Hiç kafana takma derin nefes alıp yap iğnelerini. Kanama bir problem belirtisi değil
Aysenurgocmez PinPera yok acima olmadi gobegime vurmuyorum artik doktor dedi vurma koluma vuruyorum 2 gun oldu iste kanama olyo
PinPera Aysenurgocmez Aciyan yerde kanama oluyo benim ve siringayi geri cektigimde kan geliyo. Bu yuzden baska yere vuruyorum karnimda. Kolda da ayni durum gercerlidir herhalde. Acimasa bile mutlaka siringayi cekin kan yoksa ilaci verin. Boylece igneyi yaptiktan sonra kanama olmaz.
Aysenurgocmez Aysenurgocmez ha kizlar bisey dicem devlet hastanesinde 3lu tarama testi yaptiran varmi