z1- evet hemde fazlasıyla, suyum geldi hastaneye gittim ebeler beni biraz bekletti ilk Doğumun en az 15 saat sürer diye ama onlar bile şaşırdı nasıl bu kadar çabuk gelişti diye ☺️
Sabah 7 de hastaneye gittim, ebeler beni 8de içeri aldılar 11de Doğum yaptım 🙏🏻