Kızlar selam 17+6 hafta olduk. Benim birkaç gündür sabah uyandığımda karnımın içi acıyor böyle kas ağrısı gibi. Çok öksürürsün de karnın kasılır ya onun gibi. Bir de şimdiye kadar bebeği hiç hissetmedim, dün gece rüyamda mı gördüm gerçek miydi bilmiyorum sanki bebek hareket etti 🙄 rüya olma ihtimali de var ama kafam çok karıştı. Çok fazla tuvalete gidiyorum bir de bu aralar bütün gece yıllardır yapmamışım gibi her kalktığımda çişimi yapıyorum 🤦🏼♀️ Bunları yaşayan var mı benim gibi? Normal mi yani onu merak ediyorum😔