Deryaedip Kızlar 32+0 da gittim kontrole. Yarım cm acılmam var ve kucuk hanım normal dogum pozısyonunu almıs bas pelviks kemıklerıne yerlesmıs. 2hafta zor durur bu pozisyonda dedi. 😔
Burcuk Deryaedip ben..32. Haftada oldu... doktor yatacaksın hiç kalkmayacaksın 36ya kadar dedi bugün 36 oldum 37ye kadar dayan dedi bu kez
Melisalihkaya Deryaedip korkulcak bişey yok canım ben 30 haftalikken doğum yaptım sezeryanla çok şükür Rabbime bebeğim çok iyi 1 aydirr yatıyor kilosu az olduğu için Rabbimin izniyle inşallah hayırlısıyla çıkar
Zuzu Deryaedip 🤗 biz de burdayız.Aynen 32 de gittiğimde baş geliş duruma geçmişti,2 hafta sonra 1 cm açıklığım olduğunu öğrendik nst de çıkan sancı da cabası.Şimdi kasılma önleyici ve progesteron kullanıyorum.Bikaç hafta böyle idare edicez bakalım.Kızlar erken gelmeye pek meraklı galiba 🙈🤣
Dsa Ben 25'den beri yatıyorum. 30. Haftam bitecek yarın. 3 gün önce kasılmalarla yine gittim, ilaç, serumda fayda etmiyor artık böyle böyle 32'ye kadar gidicez dedi doktorum.
Deryaedip Dsa ınsallah söz dınlerler🙂 her günü bitirmenın mtlulugunu yasıyorum. Dıyorm bugunude atlattık. Allah hepımızın yardımcısı olsn
Burcuk Deryaedip ilaçlardan ötürü sancı bitiyormuş zAten. Bende yat yat birden 5 kilo aldım sporu da bırakınca tabi... 20 kilo oldu :s bakalım bizim bebeler ne zaman gelecek 🙂
Dsa Deryaedip ben Doğum yaptım dün gece 🙏 Evet yanımda değiller şuan ama çok şükür iyiler. 2 prematüre bebek annesi oldum 👼🏻👼🏻