Bugün doktoruma gittim. Vajinal yani alttan muayene etti. Bebek şuan 6 hafta 1 günlük fakat kese 5 haftalık. Geç döllenme olmuş. Ama kesem daha küçük. Doktor iki ihtimal verdi. Ya kese bebegı yakalar ya da düşük.. Kalp atışını duyduk sorun yok Bu konuyla ilgili bilginiz ya da tecrübeleriniz var mı...