Herkese hayırlı cumalar anne adayları. 26+6 günlük hamileyim. Bugün kontrolum vardı ama doktor gelişiminin 30 hafta olarak göründüğünü söyledi kilosu da 1400 küsur hatta 😢 şekerden şüphelendi ve şeker yüklemesi yaptık az önce sonuç bekliyoruz. Benim durumumda olan var mı acaba çok korkuyorum ilk gebeligim bu arada