Merve7 canm ben çok ağır ağrılar çektim doktorlarım gönül rahatlığıyla parol içebilirsin günde 4 taneye kadar dediler hem serumunu yedim hep haplarını çok sordum bnde direttim ama doktorlarım biz bebeğine zararlı bişey verir miyiz sence dedikler hep ama zorda kalmadıkça içmedim bnde ama ağrılarım çoktu içtim sende zorda kaldıysan içebilirsin ama çok çok gerek yoksa içme istersen