Canım hiç canını sıkma kendimizden pay biçelim hiç kıskanmadık mi kardeşimizi ama en yakınımızda o değil mi ? Çocuktur elbette olacak ufak tefek sorunlar aralarında sonra bakmışsın sımsıkı sarılmişlar birbirlerine.maysta ikinci doğumum var Allah’ın izniyle ve 6 yasına Mayıs’ta girecek bir kızım hamileliğimde biraz sıkıntılı anne sana birşey olcakmı diye korkuyor sürekli hastaneye bizle gelince yurtdışındayım ve kimsem Yok malesef eşim ve kızımdan başka ama öyle bir heyecanı var ki herşeyi kendinden önce kardeşine alıyor oyuncaklarını hazırladı odasını hazırladık birlikte biberonlarını emziklerini kumbarasındaki parasıyla aldı kardeşine hatta biberon alırken anne cam sağlıklıdır cam alalım plastikler sagliksiz bile dedi ve istediğini aldı 🙂 insanların söylediklerine aldırış bile etme cocuk bizim cocugumuz ve nasıl yetistirirsek öyle büyür