Bende gece ve sabahları geriniyorum ama kötü birşey olacağını sanmıyorum sadece esnek olmadığımda kramp giriyor . Onun harici hamileliğim boyunca hamile pilatesi yapıyorum ve buna benzer birçok hareket yapıyoruz en basiti köprü;uzanıp ellerimden destek alıp ayaklarım yere basar şekilde göbeğimi belimle destekleyerek havaya kaldırıp indiriyorum yani esnemenin farklı bi şekli🤷🏽♀️ İçiniz rahat etsin istiyorsanız yine bi doktorunuza danışın tabi