Lilyyy sadece sancı yeterli değil Doğum başlatmak iÇin canım İnan bunu her gece sancılarla kıvranıp hastAneye gittiğimde anladım. Almıyorlar Doğuma artık evde bekliyorum. Su gelir kanama olur bebek hareketinde azalma olur öyle giderim. Çünkü nst de sancılarım 4-5 dk Aralık’larla vuruyor 80-120 arası doktor üç dkya düşünce gel diyo kafayı yememek elde değil yani. Ama Doğum sancısı gerçekten kesilmiyor 1-2 dkda da bir vuruyormuş. 4-5 dk da bir sancım yüksek gelirse kalkıp yürüyorum duşa giriyorum biraz bekliyorum kesiliyorsa telaş yapmıyorum artık 😊 yaşadıkça tecrübe edindim