9+3 oldum en son 8 haftalıkken görüştüm doktorumla 11. Haftada kontrole çağırdı ama ben bebeğimi merak ediyorum 11. Haftada kendi doktoruma zaten gidicem ama yakında tıp merkezi var acaba oraya gidip bi görsem mi bebişimi hiç belirti yaşamıyorum tedirginim hep iyi midir diye düşünüyorum