Ceyduygu hiç beğenmediğim bir hastane özellikle bayan doktorların çok aşık suratlı olmasıyla karşılaştım iki defa tecrübe ettim ve devam etmedim eğer oraya yakın iseniz size Çengelköy medivia hospital tavsiye ederim Serpil özen hanım beni her gittiğimde ayakta karşılıyor nasılsın diyerek muayeneden önce kaygılarımı gidermek için rahatlatıyor ve her defasında bebeğimin fotoğrafını renklimolarak elime veriyor 👍👍👍