Ceyda51 bazi durumlarda da aşırı artış gosteriyor bizzat yakinimda şahit oldum. Zaten benim yönlendirmemle herhangi bir şey olmaz benim lafima bakip evde oturucak , doktora gitmeyecek degil.. bizler sadece basimiza gelenleri soyluyoruz, fikir veriyoruz doktor degiliz. Ama gunumuz doktorlari da istisnalar hariç anca moral.bozuyor daha gebelik çok yeniyken en baştan en kötüsüne hazirliyolar.