Meraba 23 yaşındayım ilk gebeliğimi yaşıyorum. Son adet tarihim 4 temmuzdu. 30 temmuzda hamilenolduğmu öğrendim bthcg 77 dendi. 8 ağustosta gittim değer 425miş. 5 haftalık ebelik için düşük gördüler değeri dış gebelik olabilirsn dediler. Benim hesabıma göre 4 haftalk hamileyim. Değerim normal mi değil mi? Beklenenden yavaş yükselmeyaşayanlarınız var mı? Hiçbir sancım kanamam olmadı şimdiye kadar. Moralim çok bozuk 😞