Esir ilac kullanmayın derim öncelikle . Sürekli ilaç pek iyi değil. Bende ilk zamanlar sıkıntı yapıyor dum ya birşey olursa falan diye ama öyle olmuyor kendinizi yormayin pek fazla yeterli olur. Dua edin ki içinize ferahlık gelsin . Allah'ın izniyle birseycik olmaz .