Neclalper Selam arkadaşlar 27 haftalık gebeyim erken Doğum riskim var özel hastaneye yatışım yapıldı ama günlük ücret çok pahalı ne kadar kalıcağım belli değil özel hastanelerde geçerli tavsiye edebileceğiniz özel sağlık sigortası var mı acaba
isimsizbebek Neclalper özel sağlık sigortasında doğum v kontrol masraflarını karşılamaları için bir sene beklemen gerekiyor. Yani hamile kalmadan bir sene önce sigorta yaptırman gerekliydi. En azından benim sigortam öyle. Diğer sigortaları bilmiyorum bence sormalısın. Geçmiş olsun
Nilveannesi10 Neclalper istanbuldaysan zeynep kamil’le görüşün daha yeni perinatoloji bölümünden bir sürü hasta taburcu edildi yer var .
Ozlem2634 Neclalper demir hayat var hamıleyken yaptırabılırsın bende 6 aylık hamıleydım yaptırdıgımda ve rısklı gebelıkte yatıs va gıbı kısımlarıda ek ucret odeyerek kapsatabılıyorsun dıye bılıyorum bı arayp konusabılırsın
Esramese Neclalper ama zaten direk ozele sevk ediyolr ve devlet karsiliyor herseyini ama gene kabul etmezler iste
Miniminikuss Ozlem2634 canım 3 aylık hamıleyım bnde yaptırmayı dusunuyorm ne kadara maloldu size taksit mı pesin mı istiyorlar ucretı
Ozlem2634 Gmzsertkaya yazını yeni gördüm kusurabakmayın evet çok memlun kaldım ben iyi bir hastanede ciddi bir ücret ödeyecekken çok daha uyguna doğum ve kontrollerimi oldum
Ozlem2634 prensannesi_ 3 paketi vardı çok lüks hastaneler lüks hastaneler ve orta hastanelerdi biz Lüks olanı seçtik 6.5 ödemiştik taksitte oluyor peşinde ama kredi kartından peşin geçince biraz daha indirim olmuştu ben istanbul bahçelievler medicalpark da doğum yaptım ikiz sezeryan 8.5 muayne ücreti 235 tl idi gebelik şekeri testlerimi karşılamıştı 7 aylıkken 1-2 damla kan gelmişti hastanede serum yedim bir sürü ilaç vs hiç ücret ödememiştim yani 6.5 verdikten sonra ekstra bir ücret ödememiştim ben yaptırdığımda 6 aylık hamileydim yanlış hatırlamıyorsam 8-9 muayne hakkım vardı dolduramamıştım bile diyetisyen dişci ve psikolojik destek haklarıda vardı 1 kerelik ama ben kullanamadım malesef onların belirlediği hastanelerde olduğu ve bana uzak olduğu için ben sigorta yaptırmasaydım daha pahalıya gelicekti doğum oyüzden çok memlun kaldım biraz dogum yapıcağınız hastaneye göre değişiyor medicalden önce 1-2 kere nisaya gitmiştim 3 bin demişlerdi doğuma eğer o hastanede doğurucak olsaydım yaptırmazdım sigorta daha pahalıya gelirdi gereksiz olurdu Miniminikuss