Mece Kızlar merhaba herkese benim bugün adetimden 1 gün gecikme var bende evde ovulasyon testi vardı sabah ilk idrarla yapayım dedim ve sanki silik bi çizgi gördüm sizce ovulasyon testi ile hamilelik öğrenilir mi
Leylaacl Mece malesef ovulasyonda cizgi patliyo resmen gebelik testindd silik cikmisti benim ovulasyonda kop koyu bir cizgi vardi
Nurrrrr Mece üzülme canım git eczaneye. Normal bir test al hemen şimdii dene hatta 2 tane al yine cizgi cıkarsa 2 gün sonra bidaha dene emin olursun 😘 insallah vardır canım
Tugce1803 Mece evet öğrenilir ama ovulasyon ilk idrarla yapılmaz öğlen 12 4 arası 2 saat sıvı almadan deneyin ovulasyon testlerinde sürekli 2.çizgi vardır gebelik var demek için t c den çok daha koyu olması gerekir
Puccini Canım hamile olsaydın çizgi silik değil kop koyu olurdu suan. Ben kendı basıma geldiği için eminim ne yazıkki. Adete 1 hafta kala sürekli yaptım çift . Adet günü net iki çizgi dedim hamileyim heralde . Ama aksamına adet oldum
Mece Kızlar sarımtırak bir akıntı geliyo ve kasıklarım çok ağrıyo sizce adet mi geliyor göğüslerim zaten felaket ağrıyor
Tugce1803 Mece benim geçen ay öyle olmuştu birden ıslaklık geldi karın ağrısı sarımtıraktı ve göğüslerim felaketti adet oldum