mervepsai ben tuz, şeker tüketmiyorum zaten. İki hafta öncede olmuştu doktorum enzimlerde sıkıntı olmadığını geçmezse cildiyeye gitmemi söylemişti. Bende netten araştırdığım kadarıyla pupp denen hastalık olabileceğini öğrendim. Ama vajinada da olunca şaşırdım tekrar bi cildiyeye gideyim olmadı