Ozgeerkan Kızlar ben 35 +5 haftalık ve bebeğim yan duruyor şu ana kadar dönmedi bayramdan sonra tekrar gidicem eğer dönmemişse sezeryan olursun demişti doktorum eğer sezeryan olursam kaçıncı haftada olurum sizce
Bkr-efe Ozgeerkan ben bu Pazar oluyorum canım 38. Hafta aslında her şey normaldi ama çatımın darlığı mecburi sezeryana yönlendirdi.
minikkurabiyem2019 Ozgeerkan bi sorun yoksa 38 den sonra canım sezeryan . Ama senin ilk gebeliginse 40 a dogru alabilir
minikkurabiyem2019 Bkr-efe Ozgeerkan aynn katılıyorum ama bir sorun yoksa tabi benim ilk gebeligimde çatı kemigim dardı ve suyum cok azdı o yuzden 38 de almıstı. Bekleyemedik