morvili Şu yaz ayında eşim gece sıcaktan terlerken ben yorganla yatıyorum dehşet üşüyorum. Bunun kansızlıkla ilgisi olabilirmi, demir ilacımıda içiyorum halbuki. Kansızlık ile ilgili önerilerinizi alabilirmiyim siz neler yaptınız
Sumeyraerva morvili kanla alakali oldugunu zannetmiyorum ben kansizim hemde ignelerle felan ayaktayim yaniyorum geceleri elimde olsa hic bisey giymeden yatcam esimin kan degerleride en ust seviyededir oda donar soguktan agustos ayindayiz yorganla battaniyeyle yatar hala
tubasd ben kan serumu kullandim ramazanin son hafyasindan bu yana haftada bi kere takildi serum 10.8 e çıktı tekrar verdi dr dogumdada takarız dedi sende tahlil yaptir ona gore tedavi uygulanir