hunilianne2 ben de tam 18+5’im. Dun kotrolumuz vardi. Doktora hissedemiyorum bebegi cok endiseleniyorum dedim. 21 haftaya kadar hissedersiniz dedi. Aksam ustu eve geldik. Saglam bit tekme yedim. Anlamadim once. Bagirsak hareketi sandim. Sonra tekmed oldugunu fark ettim🙈 cok guzel bir duygu. Hic endise etmeyin. Su siralar hissetmeniz yakin😊 bu arada cinsiyet kiz🌸