Sumecee Kızlar yanaklarımda siyah kocaman lekeler oldu erkek bebek bekliyorum,biolog leke kremini kullanan var mı ya da geçmesi için ne önerirsiniz?
Seherr Sumecee ben expigment diye bir krem kullandım canım bütün lekelerimi geçirdi eczaneden 12 tl ye almıştım bir araştır internetten aklına yatarsa kullan ben çok memnun kaldım
Babymam Sumecee biolog leke kremi aldım kullanmaya başladım pul pul dökülme oldu daha sonra temizleme jelinden kaynaklıdır dedim onu bıraktım biologa devam ettim ama pek bir fark olmadı şimdi kullanmıyorum ama benim lekem yoktu sivilcelenmem ve kızarıklık oluyor diye almıştım hiç bişey kullanmıyorum şuanda daha güzel cildim sadece güneş kremi sürmeden çıkmıyorum dışarı ve sık sık yüzümü yıkıyorum
Alessia Seherr evet mucıze bır krem expigmet %4 lük ve tiretin beraber karıstırıp kullandım bende uc gub kullanıp ıkı gun ara verdım soydu ama cok kurutuyor o yuzden nemlendırmekte lazım kızarıyor cunku ve yazın kullanılmaz gunes ısıgı asla gormemesı lazım
minik_fasulyem_ Selinnnce postu görünce netteki yorumlara baktım az önce birisi kulkanmış iyi geldiğini yazmış canım ama krem baya etkili bişey dikkatli kullanmak gerekir yakıyormuş
Seherr minik_fasulyem_ evet canım lekelerimi geçirdi bıraktım şimdi doğumdan sonra devam edicem yüzümde gebelikten hariç bir çok güneş çil lekesi var kışın düzenli kullanıp yüzümü pürüzsüzleştirmeyi planlıyorum :)) doktorum hamileyken kullanabilirsin dedi
minikkurabiyem2019 Seherr hergünmü kullandınız pullanma yapıyormu yapıyorsa ne kadar suruyo acaba detaylı yazarmısınız bana
Seherr minikkurabiyem2019 canım açıkcası ben pek düzenli kullanmadım ama yinede faydasını gördüm bazılarında pullanma kızarıklık yapmış bende yapmadı ben çok ince bir tabaka halinde lekelerimin üstüne sürdüm 2 3 saat sonra ıslak bez veya pamukla sildim bazende gece sürdüm sabah yıkadım soyulma yapıyor ama kötü derecede değil o soyulmalarıda nemlendirici krem sürerek ve türk kahvesi ile peeling yaparak geçirdim zaten yüzün soyuldukça farkediyosun lekelerin rengi açılıp kayboluyo benim cildim hiç hassas değildir o yüzden. Sorun yaşamadım
minikkurabiyem2019 Seherr surda 2 ayım kaldı hem havalarda sogur. Emzırme doneminde baslasam bi sorun olmaz galiba