Yaren55 Lilyyy canım erkeği çıkarttık dün kızında kilosu yüzünden hala hastanede başka bi sıkıntımız yok çok şükür
Lilyyy Yaren55 kızı ne kadar sürede çıkarırlar bişey söylediler mi ? Benm küçük kız da 1700 doğdu zayıfladı biraz da onu çok dert ediyrm
Yaren55 Lilyyy valla benim kızda 1700 dogdu oda zayıfladı 1500 oldu malesef kilo almasını bekliyoruz 1900-2000 olunca alıcaZ inşallah
Yaren55 Lilyyy inşallah teşekkür ederim canım canım senibkiler nasıl onlarda alır inşallah bir an önce kavuşursun sende🙏🏻
Yaren55 Konul_Nilay çok şükür iyiler kilo almasını bekliyoruz oğlumu aldım evde şuan kızım hastanede hala kilo almasını bekliyoruz
Konul_Nilay Yaren55 tez vakitse onuda alırsınız.kaç kiloda çıkartıyolar cnm.benimde erkrn doğum riskim var
Lilyyy Yaren55 benim de birini hastanede uyum odasındayız diğeri hala küvezde 😔 çok uyuyor ama uyandıramıyorum sizin oğlunuz da mı öyle ?
Yaren55 Lilyyy uyumaları çok normal ama hala kendilerini anne karnında sanıyorlar bnde uyurken emziriyorum falan uyuyo baya bizimkide