Yaren55 üzülme canım güçlü ol tabiki sağlıklı olup eve beraber gelmek daha iyi ama orda çok iyi bakıyorlar senden iyi bakıyorlar merak etme. Sen yalnızca iyi beslen sütünü ver bir de gittikce dokun konuş seni hiissetsinler çok çabuk toparlanırlar inşallah. Benm kızım 34 haftalık doğdu 2300 gramdı sonra tabi düşüş oldu normal olarak. 15 gün kalır dediler 10 gün kaldı çıkarken 2090 gramdı. Emin ol o zaman çok çabuk geçiyor ben nasıl geçtiğini anlamamıştım. Sen kendine iyi bak sadece dua et.