Özür diliyorum şimdiden ama artık merak ediyorum. Kızlar normalde tuvalete 3-4 günde zor çıkan birisiyim. 1 haftadır düzene girdi gün de bir kere çıkıyordum. Ama 3 gündür günde 4 kere gidiyorum tuvalete bu kadar sık olması normal mi ? Utanarak soruyorum kusura bakmayın 😞😓