Serapservet 38 haftalık hamileyim geçmek bilmeyen sancım var kasıklarım da Doğum sancısı nasıl anlaşılır
Paapaatyaa Serapservet aynı sorun bende de var 39+1 iz . bel kaşık ve bacak ağrısından uyandim simdi . Dk tutmaya cakisiyirum olmuyor ya sık geliyor ya geç hastaneye gitmelimiyim bilmiyorum
hunilimom Paapaatyaa belden girdiğini hissettiğiniz an saate bakın sonra ne kadar zaman duruyor sonra yine geliyor ılık duş alın pozisyon değiştirin geçiyorsa bunların birini yapınca yalancıdır ama geçmiyorsa doğum sancisidir
Serapservet hunilimom geçmiyor gibi bi kasıklrım da var belim de de ağrı var ama anlyamadım bu yüzden gitmeli miyim doktora Doğum sancısı mıdır
Ozzqe Paapaatyaa belden karına vurduğunda zaten karnında sertleşiyor o an bebeğin de sancılanıyor çünkü
Zumer Benim ilk gebeliğimde sancısız suyum gelmişti öyle gitmiştim doktora . Akşamında ara ara sancı vardı ama geçiyordu . Karından sizi tutacak sürekli sancı olursa 5 Dk bir olan hastaneye götürtür. Kontrolle anlaşılırsınız
hunilimom Serapservet kontorl yakın zamandaysa şuan acil gitmene gerek yok nstde hiç sancin cikiyormuydu