16.05.2019 gün boyu düzensiz sancılarla geçti günüm en son dayanamayıp 22.00 da hastaneye gittim doktor 2 cm açılmam olduğunu fakat bunun doğum başlangıcı olmadığını en az 15 günüm olduğunu söyledi ve eve gönderdi🙄 Ama içimde bi his benim yarın doğuracağımı söyledi🥰 Saat sabah 06.30 iç çamaşırımın ıslaklığıyla uyandım anladım suyum geliyordu hemen iç çamaşırımı değiştirip annemi uyandırdım anneee kalkk doğuruyoruumm😱 Öyle ağlayarak gitmedim hastaneye güle oynaya gittim arabaya bindik yola koyulduk aaa birden suyum boşaldı beni kahkaha aldı inanamıyoruum dedim annemin gözler sulu sulu olmaya başladı ama ben hala gülüyorum tabi sancı falan hiçbir şey yook🙄 Hastaneye vardık muayene oldum %66 yumuşama dedi😱😱 Hemen yatışım yapıldı. Saatler geçiyor sancı gelmiyordu. Saat 10.30 da suuni sancı almaya başladım 13.30 a kadar açılmam 5 cm olmuş ben şok tabi ne çabuk oldu o kadar diyorum ama saatten falan haberim yok😂 zaman nasıl geçiyor anlamıyorum sonra epidural isteyeyim dedim (doğumum devlet hastanesinde gerçekleşiyor bu arada😂) tamam demesinler mii😍 epidural takıldı sancılarım azaldı derin bir oh çektim yatağımda açılmamın devam etmesini bekledim çalışanlar o kadar tatlı o kadar iyilerdi ki hep motive ettiler sohbet ettik kaynana çekiştirdik derken 16.40ta son kez bakayım açılmana dedi bir baktı tam açıklık 😱 Gülerek bebişin geliyor dedi ve hemen doğum masasına götürdüler beni heyecan bastı 😍 Masaya çıktım 16.45 te tek ıkınmayla bebeğim doğdu. Tabi tebrikler aferinler havada uçuşuyor çok güzel doğumdu herkes senin gibi bi ıkınmayla doğursa keşke falan diyorlar ama benim gözüm sadece oğlumdaydı. Ağlamadı 😔 Neden ağlamıyor dedim doktora Bunu söylediğine çok pişman olacaksın dedi ve ardından mükemmel bir çığlık senfonisi böcüğümden 😂 20 dakika kadar dikişim sürdü sonrasında o mükemmel buluşma😍 Sıcak yumuşacık ve bana ait olan bir şey kucağımdaydı çok şükür dedim Allahım sana hamdolsun hemen emzirmeye başladım tabi hemen gelmedi sütüm😔 o emerken biz kadınların ne kadar mükemmel varlıklar olduklarını bir kere daha düşündüm gözümden akan yaşlarım yüzüne değdi bebeğimin gözünü açıp boncuk boncuk baktı bana 🥰❤️❤️ İki gün hastanede kaldık ve evimize +1 le girdik çok şükür🙏❤️❤️
Uzun olduysa affola