Merhaba ben 6 haftalık gebeyim henüz. Folikus folik asit ilaci kullanıyorum 1.5 haftadır falan. Ama daha öncelerden hiç mi hiç fark etmedim şimdi hapın bazı bölümlerinde bu nokta nokta kahverengi şeyleri fark ettim. Paketinden baktım bazısında var bazısında yok. Aklım takıldı bozulmuş olabilir mi? Son kullanma tarihini de hatırlamıyorum kutusunu attım. Reçetesi duruyor. Acaba normal bu leke. İlacı kullananlar bilirler. İçmedim bugün ilacı korktum. Küf gibi kahverengi nokta bir kaç kısımda. Keşke resim atabilsem daha iyi olurdu.