Herkese iyi geceler diliyorum hanımlar yaklaşık bir kaç saat önce süt içmek istedim ve bardağa doldurdum rengi sarımsı gibiydi fakat o an dikkat etmeden diktim kafa bir yudum aldım ve tadı acayip acıydı ama ben o tadı farkedene kadar çoktan yutmuştum ikinci yudumu almadım direk sütü incelemeye başladım sapsarı meğer bozulmuş sonra acayip karın ağrısı başladı ama oda geçti hemen sizce birşey olur mu hastaneye gitmelimiyim ?