34 haftalığım. bebeğim dünkü kontrolünde doktor 2 buçuk 3 hafta geride olduğunu suyumun çok azaldığını ve acil olarak perinatolojiye gitmemi söyledi biz hemen gittik tabi ve bebeği besleyen damarlarda sorun olduğunu öğrendik ve hemen coraspin e başladık. Bu durumu yaşayanlar var mı? Erken doğum olacak tutabildiğimiz kadar tutmaya çalışıyoruz bilgisi olan varsa bilgi verebilir misiniz? Bizi bir korku sardı.