Sera00 Bebek hareketleriniz ne durumda? Iki gündür yok denecek az hissediyorum ve Çok endişeleniyorum 😔
Busraoz Sera00 Benim de çok hareketlendi ama bugün bir durgunluk var. 2 gün çok hareketli 2 gün durgun benim de ben de bugün neden acaba diye düşündüm. 26+4 ben de
Aysglbzdmr Sera00 bende bu durumdan muzdaribim birkaç gündür azalma var hareket etse de aşağıda hissediyorum ve böyle pıt pıt edercesine pek anlatamadım ama farklı yani
Sera00 Azaz Gecen hafta benim de öyleydi ama son bir kac gündür kendimi hiç yormamama ragmen cok az hissediyorum halbuki cook sert tekmeler atardi😓😪
Berna3434 Sera00 benm de öyle yaa o kadar üzülüyorum bu sekil olunca yeni doktora gittim birde ama aklım hep orda uyuyo dedi doktorum
Sera00 Aysglbzdmr aynen karnimdaydi simdi sanki aşagida.altta hissrdyrm bazen popo tarafında hissedyrm o da arada iste
Aysglbzdmr Sera00 ya demekki bu haftalar da normal olarak düşünmeye başladım ben içimizi ferah tutalım hiç etmiyor değiller dimi çok şükür bol suya vitamine devam