Folik asit kullanıyorsan markasını mutlaka söyle bazıları yoğun oluyor kırıp iç diyor ya da değiştiriyor. Akıntın yeşil sarı gibiyse onu da söyle enfeksiyon olabilir. Düşük riskinin olup olmadığını, bebeğinin kesesinin ne durumda olduğunu sorabilirsin. Çoğu dr söylüyor ama söylemezse diye.