Uslubusraaa bende samsundayım canım iki gün önceye kadar live gidiyodum Seher hanıma çok tatlı bi kadın kesinlikle tavsiye ederim fakat iki gün önce fakültede Ayşe Zehra hocaya gittim eşimde sağlıkçı olduğu için saolsun çok araştırır herşeyi o yüzden bir de bu hocaya gidelim dedi neticede Doğumdan sonraki hasta takip sürecide çok çok önemli, bebeği doğur ver parayı çık hastaneden olmaması gerekiyor