Kaderalisaridag Kızlar karnım ağrıyorrr 16 haftalık hamileyim adet sancısı gibi sancim var Parol icsem olur mu sizce
shdshntrk Benim Kaderalisaridag bende baş ağrısı vardı doktora söylemiştim sadece normal mi diye susuzluktan olduğunu söyleyip parol yazmıştı almadım ilaç kullanmayı sevmiyorum 😊
Mineszn Kaderalisaridag banada paroldan başka ağrı kesici içme demişti ama sen yinede doktoruna danış
BirsenDeniz Kaderalisaridag Kaderalisaridag adet sancısı gibi ağrı hamilelikte iyi bir şey değildir dikkat edin doktorunuza söyleyin dün benimde başıma geldi gece hastanede kaldım korkudan parolunda bir sakıncası yok zaten gebelikte veriliyor
FatosSrmeliolu Canım ben grip olmuştum bana da doktor sadece parol içebilirsn demişti ama sen yine de doktorunu ara sor istersen bende 15 haftalığım bu arada 🤣☺
Senailhan Hamilelikte parol veriyor sadece doktorlar hiç bir zararı yok aslında ama şahsen ben dayanılamıcak kadar ağrım olduğunda ağlamaya falan başlıyorum artık anca öyle içiyorum
Babyboymom Kaderalisaridag bencd içme o ağrı normal olmayabilir doktpra git hemen kasık ağrısı o haftalarda uzun sürerse mutlaka dr a git demişti hemşire
Babyboymom Kaderalisaridag iyi bari o zöaan bol su iç dinlen dinlenince geçer eminim ilaç içmemeye çalış ne olur ne olmaz