Metehanne 37+5 haftalık bebegim 2 cm acılmam var bugun catı muayenesi olduktan sonra belden ağrılarım başladı kasılmayla birlikte ne zaman hastaneye gitmeliyim hala düzensiz ama sürekli adet sancısı gibi sızı var tam gecmiyo😥
Rumeysa17 Dayanamayacak duruma geldiğinde git bence çünkü hastaneye hemen gittiğinde çok yıpranıyorsun sancılar düzenli olarak 5 dk bir olduğunda git
Metehanne Rumeysa17 sancılarım düzenli ama dayanılmayacak gibi degil , acılmam cok olurda farketmem diye korkuyorum 2 cm olana kadar hiç sancım olmamıstı
suna2335 Bazen düzenli olup ta yeteri kadar olmayan sancılar olur suni sancı verirler düzenli ise gitt