İstaham olmuyo yemek yiyemiyorum yedikce yüreğim bulaniyo. Yemedikde endişeleniyorum bebeğim icin 18/3 haftaliğimda dokdora gitdim kilom ayni 48 ayni simdi 21 haftaliğim yine gidicem kontrole korkuyorum yine ayni kiloda kalmakdan😞 18 haftamda bebeğim 280 gramdi normalmi sizce? Aslinda zararli seylerdende uzak duruyorum cips kola gazli icecekler felan😊 meyve filanda yiyorum ama yemek cok az yiyorum nolucak böyle nasil kilo alabilirim?