_Merius_ Mkrrm bende ege yasam ipek hanım daha önce egepol.onur bey di ama ipek hanımla tanıştıktan sonra hemen bıraktım senin dr un kim canım 💜
MrsG @Mkrrm Dilaemrh bende Yeşilyurt hastanesinin bir üst sokağındayım. 29.haftadayım siz kaç haftalıksınız.
Yzeze Bilgeyeniceli Ben de ahmet Hoca’ya gidiyorum. Daha 11+3 teyiz. Dogum nerede olacak konusmadik. Cinarli ile ilgili bilgi edindiginde paylasimda bulunsak cok sevinirim.
GuelGltkn Bilgeyeniceli bende Ahmet beye gidiyorum 😊 siz pcret hakkinda konustunuz mu hic cinarlida kaca yapiyomus dogumu
Dilaemrh Essenn Kız kardeşim 2 kere Egepolde doğum yaptı. Memnun kaldı. Tavsiye ederim canım. Allah kısmet ederse ben de orda yaparım zaten kontroller de orda😊
Essenn Dilaemrh evet bir de konumuda güzel banada yakın sayılır alt tarafı bir gece zaten doktorum benimle olacak ☺️ Egepolun kendi doktorları gece Doğum olursa gelmeyip nöbetçi doktora devrediyolarmış..