Alarasel R_abia çok şükür Allahıma 🙏🙏cnm eh zorlı bi süreç haliyle doğum hiç kola değil ağrılarm vs var ama bunada şükür hereşye değer❤️❤️❤️🙏🙏🌸Allah tüm hamilelerin sağsalm bebklerini kucaklarına almayı nasip etsn kuzum🙏🙏🤗🤗🌸🌸🌸🌸
Alarasel R_abia ya sezeryanla normlin çok farklı olduğunu düşünmüyrm normlinde kendine göre sancı çekme vs gibi dezavantajları var ikisde zor çünkü anne olmk kolay değil cnm☺️☺️🌸🤗sağsalm gelsnlerde onlar sağlıklı olsn ytrli.
R_abia Alarasel öyle tabi ikisininde kendine göre zorluğunvar sezeryanın bi iyileşme sürece var ondan dedim ☺️